pendapatan sambilan

4 06 2008

Alhamdulillah, syukur kpd Allah dgn rahmat dan keberkatan aku dilimpahi dgn rezeki dan kesihatan.. walaupun sumber pendapatan tidak seberapa banyak tp aku sungguh gembira kerana pendapatan sambilan aku meningkat…

Pendapatan sambilan adalah penting bg kita lagi2 dengan keadaan ekonomi dan harga yang melambung tinggi… dengan adanya pendapatan sambilan ini akan mengukuhkan ekonomi dan sedikit sebanyak menampung keperluan kita… Bagi yang umur muda2 ni leh menabung dahulu dan mencari pengalman dalam memperolehi pendapatan secara sambilan….

Pelanggan aku telah bank in pembayaran utk projek iklan.

Ini kali pertama aku dapat wang dari iklan nuffnang walaupun baru bermula pada awal tahun ini… walaupun sedikit tetapi cukup utk membakar semangat aku… terima kasih nuffnang…

Posting  menarik yang aku ingin kongsikan kepada anda yang aku baca dari blogger pada hari ini :

masalah windows dengan virus

KUALA LUMPUR: Pengguna komputer diingatkan lebih berhati-hati berikutan kemunculan sejenis virus yang mampu mengganggu sistem dan aplikasi komputer dikenali dengan ‘Virus 666’.

Kehadiran virus itu dapat dikesan pada pemacu utama C (C Drive) melalui fail bertajuk HELP.ME!!.html. Jika fail itu dibuka, satu fail lain akan muncul pada skrin komputer yang memaparkan perkataan ‘Kiriman Dari Neraka’ yang turut menyentuh beberapa isu, selain nama pelayan turut diletakkan di bahagian penjuru bawah fail itu.

Virus itu dikesan beberapa bulan lalu mula mengganggu dunia maya dan kebiasaannya dikenali dengan nama fail flash.10.exe.

Dipercayai semua sistem komputer boleh dijangkiti virus itu sebaik membuka fail mesej yang tertera ‘Kiriman dari Neraka’.

sumber : hmetro

Bila Pelukis kartunis dengan adanya blog

Ini salah satu hasilnya.. sila ke blognya utk melihat lebih detail dan membuat tempahan.

rujukan : noorizamshah

Hasil Open source software buat movie

rujukan : ubuntumelayu


Actions

Information

Leave a Reply

