mabuk logik

20 05 2008

pernahkah anda alami masalah ini? bukan mabuk cinta je ada tp mabuk coding ataupun mabuk fikir logik pun ada hee… maybe x semua org kot yang alami macam ni.. masalah ini terjadi kepada  programmer atau pengaturcara.. maybe x semua programmer  yg alami mabuk logik ini… tp aku selalu alami masalah ini kadang2 tidur 1-3 jam je satu mlm dok mabuk logik hu3… simptom ini terjadi bila aku buat sesuatu system atau program… mcm mana aku nk hadapi masalah ni ek? ada apa cadangan x?  biasanya utk kurangkan mabuk logik ni aku cuba fikirkan perkara lain dan elakkan fikir logik2.. tp lama2 terfikir jugak huk3…

walaupun mabuk2 logik aku terpaksa siapkan sistem atau program coz customer sudah bayar utk siapkan satu sistem utk pengiklanan.

Projek ni membolehkan broker tanah atau kereta atau rumah boleh mengiklankan apa2 maklumat mengenai tanah, rumah, kereta dan lain2… projek ni belum siap sempurna lagi… masih dalam kemaskini dan pembaikan… kl ada papa2 cadangan bgtau la kawan2…

alhamdulillah rezeki sampingan ada jugak la walaupun x byk… cukuplah kpd aku ni baru nk bekecimpung dalam dunia programmer ni🙂


Actions

Information

Leave a Reply

