free cd ubuntu

31 01 2008

Sebelum ni aku pernah guna os linux seperti fedora, cent os dan… lupa plak huuu… Best jugak la guna linux ni coz mencabar ckit dan ia free dan sesuai utk programmer utk open source…. tetapi window still xleh tinggal kerana ia dah sebati dgn jiwa heee… Kebiasaannya os linux hanya digunakan utk belajar…. tidak dinafikan juga ada yang terus tinggalkan window apbl menggunakan linux..

Akhir-akhir ini Ubuntu menjadi pilihan hati bagi pengguna-pengguna linux… sebelum ini aku dah copy dengan member cd ubuntu yg versi lama tetapi sekarang ni versi terbaru iaitu 7.10… cepatnya upgrade huuu… so apa lagi aku pun try cari la kt google kot2 ada cd free… cari2 memang ada utk yg di download, beli dan cd di hantar ke alamat dgn free.. heeee… bagus tul open source ni…. siap bg free nak post ke alamat rumah lg… kalu download maybe mengambil masa gak… beli kat kedai cepat tp kena beli plak huu…. aku rela menunggu heee…. so aku pun mengambil keputusan utk free post request…


sekiranya anda mahukan cd ubuntu sila ke https://shipit.ubuntu.com/

Bila agaknya cd ni sampai kat alamat aku ni heeeee.. x sabar2 nak tgk…. 🙂

Info tambahan:

Ubuntu Muslim Edition ialah versi atau distro ubuntu pakej yang di install dengan perisian-perisian islamic seperti waktu solat, quran study tool, web content filtering tool dan lain-lain… Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan ingin download cd sila ke
ubuntuME.


Actions

Information

Leave a comment