sarawak

6 01 2008

alhamdulillah hari pertama aku keje cni ok la… cikgu2 dan pengetua ok semua… aku dok umah sewa sekali dgn cikgu2 yng mengajar kat skolah aku keje… nak pergi dan blk keje tumpang diorang je…

kat cni susah nak makan… mask sdiri je best 2 pun makan ikan sadin dgn telur je huuu… waktu mlm tengok tv je itu pun tv 1 dan 2 je.. tv3 xleh langsung ma…

tempat tinggal aku ni mcm pekan je.. tempat aku ni nama dia sebauh, bintulu.. tp apapun aku bersyukur kerana masih ada kawan2 mcm cikgu dan kira ok la berbanding kawan2 aku yang dpt kat kapit terutamanya… nak keluar kena naik bot express dulu mengambil masa 3 jam huuuu… sedihkan?… mcm aku nk naik flight pergi kat airport bintulu je..


Actions

Information

Leave a Reply

