Last day

29 11 2007

hurm.. pejam celik sekejap je masa berlalu…. hari ini last day aku kerja kat kuala terengganu… hari sabtu ni blk ke kelantan… selepas ini entah bila plak aku dapat menulis di blog ni…

Bagi mengetahui kemana plak aku kerja kat mana dan apa kerja aku tunggu tau!! lepas ni aku akn bgtau heeee.. so anda perlulah selalu jengok blog ni heee :)…

Kemungkinan lama jugak la aku x update blog ni nanti…

Kesempatan ini aku memohon maaf segala salah silap dan tingkah laku serta apa-apa yang x kena… tersalah kata… penulisan aku yang teruk dan kekurangan… ada yang menyinggung perasaan dan yang x elok..

klah assalamualaikum…

jumpa lagi :)…


Actions

Information

3 responses

29 11 2007
cube

sedihnye

1 12 2007
woopy_tree

Ok , apa-apa hal jangan lupa update status semasa ..senang nak kontek nanti .

3 12 2007
mr maruz

Good blog… keep on good progress.. can’t wait for another post…

Leave a Reply

